یک بستنی ساده ......

ستاره تنها

یک بستنی ساده :

 

هیچ وقت از کافی شاپ خوشم نیامده . وقتی آدم های رنگارنگ را می بینم که به زور دارند به هم لبخند

می زنند ! یک روز عصر رفتم به یکی از همین کافی شاپ ها . همین طور که داشتم به مردم نگاه می کردم دیدم یه دختر آ دامس فروش کوچولو آمد تو و رفت پشت یک میز نشست . برایم جالب بود ! پیشخدمتی که خیلی ادعای تشخصش می شد به سمت آن دختر بچه یورش برد تا او را بیرون بیندازد . دختر بچه با اعتماد به نفس کامل به پیشخدمت گفت : " پولش را می دهم . هیچ چیز مجانی نمی خواهم ! " کمی پایش را  تکان داد و در حالی که زیر نگاه سنگین بقیه بود به پیشخدمت گفت : " یه بستنی میوه ای چند است ؟ " پیشخدمت با بی حوصلگی گفت : "5 دلار " دختر بچه دست کرد  در لباسش و پول هایش را بیرون آورد و شروع کرد به شمردن آنها . بعد دوباره گفت : " یه بستنی ساده چند است ؟ " پیشخدمت بی حوصله تر از دفعه قبل گفت :

" 3 دلار " دختر آدامس فروش گفت : " پس یه بستنی ساده بدهید . " پیشخدمت یک بستنی برایش آورد که فکر نمی کنم زیاد هم ساده بود ! چیزی مثل مخلوطی از ته مانده بقیه بستنی ها ! دخترک بستنی را خورد و 3 ذلار به صندوق داد و رفت . وقتی که پیشخدمت برای بردن ظرف بستنی آمد دید دخترک کنار ظرف بستنی دو تا یک دلاری مچاله شده گذاشته برای انعام !!!



نظرات شما عزیزان:

boy emo
ساعت12:34---22 آبان 1391
سلام منم تورو با ستاه تنها لینک کردم
بازم بیا به وبم


boy emo
ساعت19:52---21 آبان 1391
سلام
قشنگ بود
منم یه وب تنهایی دارم به منم سر بزن
با تبادل بینک مؤافقم
اومدی خبرم کن با چی بلینکم
بای تا های


محسن
ساعت14:32---29 خرداد 1391

_______________ %%
______________ %%%
_____________ %%%%%
____________ %%%%%%
_____________ %%%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%
_____________ %%%__%%
_____________ %%%__%__%
_____________ %%%___%__%
_____________ %%%___%___%
_____________ %%%___%____%
_______ %%____%%%__%____%
______ %__%__%%%%%%__%%
______ %___%%_____%____%%
_______ %____%%%%%_%%
________ %___________%%
_________ %_________%%
_________ %%__سلام___%%
________ %%_________%%%
_______ %%___من آپم____%%%
______ %%______زود بیا_____%%
_____ %%_______منتظرم_____%%
_____ %%__________________%%
_____ %%%________________%%
______ %%_______________%%%
_______ %%%____________%%%
_________ %%%%________%%%
___________ %%%%%%%%%


رسول
ساعت12:44---21 خرداد 1391
سلام مرسی که وبم سر زدی چون لینکم کردی منم لینکت کنم خوشحال شدم بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 7 / 3 / 1391برچسب:,ساعتتوسط جوانه | |